Εγγυήσεις &
επισκευές
Για τα προϊόντα της Haix®, ισχύει εκ του νόμου εγγύηση για 24 μήνες για υλικά και εργασιακά ελαττώματα. Εξαιρούνται από την παρούσα εγγύηση τα μέρη που υπόκεινται σε φυσική φθορά, π.χ. σόλες.
Αποκλείονται επίσης οι ζημιές και τα ελαττώματα που προκύπτουν στο πλαίσιο της προστατευτικής λειτουργίας του προϊόντος.
Για τις ζημίες που έχουν συμβεί λόγω ακατάλληλης φροντίδας και εσφαλμένης χρήσης και πίεσης του προϊόντος, η εταιρεία δεν μπορεί να αναλάβει οποιαδήποτε ευθύνη.
Όλα τα προϊόντα που διακινούμε καλύπτονται απο εγγύηση καλής λειτουργίας και ισχύει όπως αυτή αναφέρεται ρητά στους εκάστοτε όρους των κατασκευαστικών οίκων.
Σε περίπτωση που διαπιστώσεις κάποιο πρόβλημα σε προϊόν που προμηθεύτηκες απο τη NEOMED τότε θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας και θα σε καθοδηγήσουμε για τις απαιτούμενες διαδικασίες επιστροφής.
Εμείς, μόλις παραλάβουμε το προϊόν, με τη σειρά μας θα ενημερώσουμε τον κατασκευαστή και εφόσον λάβουμε τη δική του έγκριση θα σας ενημερώσουμε αν θα γίνει επισκευή ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος.
Εάν η βλάβη προέρχεται από κακή χρήση και όχι λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος, τότε το τεχνικό μας τμήμα θα σε ενημερώσει για τη δυνατότητα και το κόστος επισκευής του προϊόντος.
Σε κάθε περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή του προϊόντος στα γραφεία μας προς έλεγχο καθώς και για την επαναποστολή του σε εσάς, επιβαρύνουν τον αγοραστή.
Μπορείτε να καταχωρίσετε ένα αίτημα κάνοντας κλικ εδώ.
Εγγυήσεις &
επισκευές
Όλα τα προϊόντα που διακινούμε καλύπτονται απο εγγύηση καλής λειτουργίας και ισχύει όπως αυτή αναφέρεται ρητά στους εκάστοτε όρους των κατασκευαστικών οίκων. Σε περίπτωση που διαπιστώσεις κάποιο πρόβλημα σε προϊόν που προμηθεύτηκες απο τη NEOMED τότε θα πρέπει να επικοινωνήσεις μαζί μας και θα σε καθοδηγήσουμε για τις απαιτούμενες διαδικασίες επιστροφής. Εμείς, μόλις παραλάβουμε το προϊόν, με τη σειρά μας θα ενημερώσουμε τον κατασκευαστή και εφόσον λάβουμε τη δική του έγκριση θα σας ενημερώσουμε αν θα γίνει επισκευή ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος.
Εάν η βλάβη προέρχεται από κακή χρήση και όχι λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος, τότε το τεχνικό μας τμήμα θα σε ενημερώσει για τη δυνατότητα και το κόστος επισκευής του προϊόντος.
Σε κάθε περίπτωση τα έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή του προϊόντος στα γραφεία μας προς έλεγχο καθώς και για την επαναποστολή του σε εσάς, επιβαρύνουν τον αγοραστή.
Μπορείτε να καταχωρίσετε ένα αίτημα κάνοντας κλικ εδώ.
Δεν βρήκες αυτό που έψαχνες;
Επικοινώνησε μαζί μας: