Συχνές
ερωτήσεις
Για να κάνεις μια παραγγελία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:
- Περιηγήσου στις διάφορες κατηγορίες προϊόντων που παρέχουμε ή χρησιμοποίησε τη λειτουργία αναζήτησης για να βρεις συγκεκριμένα προϊόντα που σε ενδιαφέρουν.
- Κάνε κλικ στο προϊόν που σεενδιαφέρει για να δείς περισσότερες πληροφορίες, φωτογραφίες και τιμές.
- Επίλεξε την ποσότητα που θέλεις και πρόσθεσε το προϊόν στο καλάθι αγορών σου.
- Συνέχισε την περιήγησή σου και πρόσθεσε άλλα προϊόντα στο καλάθι, ή κάνε κλικ στο κουμπί “Προβολή καλαθιού” για να προχωρήσεις στην πληρωμή.
- Συμπλήρωσε τα απαραίτητα στοιχεία για την παράδοση και την πληρωμή της παραγγελίας σου. Ανάλογα με τις επιλογές που παρέχουμε, μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε διάφορες μεθόδους πληρωμής, όπως πιστωτική κάρτα, τραπεζική κατάθεση, αντικαταβολή, PayPal κ.λπ.
- Έλεγξε όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σου και βεβαιώσου ότι είναι σωστές.
- Κάνε κλικ στο κουμπί “Αποστολή παραγγελίας” για να υποβάλεις την παραγγελία σου.
- Θα λάβεις μια επιβεβαίωση για την παραγγελία σου μαζί με πληροφορίες σχετικά με την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης.
Αν αντιμετωπίσεις οποιαδήποτε απορία ή πρόβλημα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας παραγγελίας, μην διστάσεις να επικοινωνήσεις με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας:
- Αθήνα: 2162-029130
- Βέροια: 2331-067517
- E-mail: info@neomed.gr
Οι παραγγελίες αποστέλλονται με κούριερ ή μήε οδική μεταφορική, ανάλογα με τον όγκο και το βάρος των δεμάτων. Ο χρόνος παράδοσης για χερσαίους προορισμούς συνήθως είναι από 1 έως και 7 εργάσιμες ημέρες, ενώ για παράδοση στα νησιά και σε δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται να υπάρξει καθυστέρηση.
Οι αποστολές προϊόντων που γίνονται απευθείας από τις αποθήκες των κατασκευαστών (Factory Direct Dropshipping) όπως για παράδειγμα προσφέρουμε σε προϊόντα της HAIX και της MASCOT Workwear συνήθως παραδίδονται σε 7 – 10 εργάσιμες ημέρες.
Αλλαγές και επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών και σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που αναγάφονται στο Επιστροφές & Αλλαγές
Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει χωρίς κάποια επιβάρυνση σας εφόσον μας ενημερώστε εγκαίρως στο info@neomed.gr
Δεν μπορούμε να δεχτούμε ακύρωση, αλλαγή ή επιστροφή για προϊόντα ειδικής παραγγελίας.
Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας πολύ εύκολα!
- Κάλεσε μας στο 2162 029 130 ή στο 2331 067 517 από τη Δευτέρα έως την Παρασκευή και μεταξύ 9.00 με 16.00
- Στείλε μήνυμα στο info@neomed.gr
- Γράψε στο messenger και εκπρόσωπος μας θα σου απαντησει το συντομότερο δυνατόν
Για να ενημερώνεσαι πρώτος για προσφορές και εκπτώσεις, μπορείς να εγγραφτείς στο newsletter του www.neomed.gr ή να μας ακολουθήσεις στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Instagram). Έτσι, δεν θα χάσεις ποτέ τις καλύτερες ευκαιρίες!
Μπορείς να αξιολογήσεις ή να αφήσεις σχόλια για ένα προϊόν απευθείας στη σελίδα του προϊόντος στο www.neomed.gr.
Απλώς επισκέψου τη σελίδα του προϊόντος που αγόρασες, επέλεξε την καρτέλα «Αξιολογήσεις» και γράψε το σχόλιό σου μαζί με την αξιολόγηση. Η γνώμη σου είναι πολύτιμη για εμάς και βοηθάει άλλους πελάτες στις αγορές τους!
Συχνές
ερωτήσεις
Για να κάνεις μια παραγγελία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:
- Περιηγήσου στις διάφορες κατηγορίες προϊόντων που παρέχουμε ή χρησιμοποίησε τη λειτουργία αναζήτησης για να βρεις συγκεκριμένα προϊόντα που σε ενδιαφέρουν.
- Κάνε κλικ στο προϊόν που σεενδιαφέρει για να δείς περισσότερες πληροφορίες, φωτογραφίες και τιμές.
- Επίλεξε την ποσότητα που θέλεις και πρόσθεσε το προϊόν στο καλάθι αγορών σου.
- Συνέχισε την περιήγησή σου και πρόσθεσε άλλα προϊόντα στο καλάθι, ή κάνε κλικ στο κουμπί “Προβολή καλαθιού” για να προχωρήσεις στην πληρωμή.
- Συμπλήρωσε τα απαραίτητα στοιχεία για την παράδοση και την πληρωμή της παραγγελίας σου. Ανάλογα με τις επιλογές που παρέχουμε, μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε διάφορες μεθόδους πληρωμής, όπως πιστωτική κάρτα, τραπεζική κατάθεση, αντικαταβολή, PayPal κ.λπ.
- Έλεγξε όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σου και βεβαιώσου ότι είναι σωστές.
- Κάνε κλικ στο κουμπί “Αποστολή παραγγελίας” για να υποβάλεις την παραγγελία σου.
- Θα λάβεις μια επιβεβαίωση για την παραγγελία σου μαζί με πληροφορίες σχετικά με την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης.
Αν αντιμετωπίσεις οποιαδήποτε απορία ή πρόβλημα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας παραγγελίας, μην διστάσεις να επικοινωνήσεις με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας:
- Αθήνα: 2162-029130
- Βέροια: 2331-067517
- E-mail: info@neomed.gr
Οι παραγγελίες αποστέλλονται με κούριερ ή μήε οδική μεταφορική, ανάλογα με τον όγκο και το βάρος των δεμάτων. Ο χρόνος παράδοσης για χερσαίους προορισμούς συνήθως είναι από 1 έως και 7 εργάσιμες ημέρες, ενώ για παράδοση στα νησιά και σε δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται να υπάρξει καθυστέρηση.
Οι αποστολές προϊόντων που γίνονται απευθείας από τις αποθήκες των κατασκευαστών (Factory Direct Dropshipping) όπως για παράδειγμα προσφέρουμε σε προϊόντα της HAIX και της MASCOT Workwear συνήθως παραδίδονται σε 7 – 10 εργάσιμες ημέρες.
Αλλαγές και επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών και σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που αναγάφονται στο Επιστροφές & Αλλαγές
Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει χωρίς κάποια επιβάρυνση σας εφόσον μας ενημερώστε εγκαίρως στο info@neomed.gr
Δεν μπορούμε να δεχτούμε ακύρωση, αλλαγή ή επιστροφή για προϊόντα ειδικής παραγγελίας.
- Κάλεσε μας στο 2162 029 130 ή στο 2331 067 517 από τη Δευτέρα έως την Παρασκευή και μεταξύ 9.00 με 16.00
- Στείλε μήνυμα στο info@neomed.gr
- Γράψε στο messenger και εκπρόσωπος μας θα σου απαντησει το συντομότερο δυνατόν
Μπορείς να αξιολογήσεις ή να αφήσεις σχόλια για ένα προϊόν απευθείας στη σελίδα του προϊόντος στο www.neomed.gr.
Απλώς επισκέψου τη σελίδα του προϊόντος που αγόρασες, επέλεξε την καρτέλα «Αξιολογήσεις» και γράψε το σχόλιό σου μαζί με την αξιολόγηση. Η γνώμη σου είναι πολύτιμη για εμάς και βοηθάει άλλους πελάτες στις αγορές τους!
Δεν βρήκες αυτό που έψαχνες;
Επικοινώνησε μαζί μας: